Khamis, Julai 23, 2009

En. Rahman CEMERLANG

Bismillah...Imbang Penuh
22 Julai 2009 : Telah di adakan Majlis Perhimpunan Jabatan Ketua Menteri dan Kementerian Kewangan Bil. 1/2009 bertempat di Auditorium Tun Rafae, Menara Tun Mustafa, Kota Kinabalu Sabah.

Majlis ini diserikan dengan kehadiran Ketua Menteri Sabah dan YAB turut menyampaikan amanat kepada semua penjawat awam di negeri Sabah. Pada Majlis ini juga YAB Ketua Menteri telah menyampaikan anugerah khidmat cemerlang tahun 2008 kepada penjawat awam yang terpilih di setiap jabatan.

En. Rahman (abg man berbaju putih) tengah, menerima ucapan tahniah daripada staf PMNS.

Alhamdulillah, bagi Pejabat Mufti Negeri Sabah En. Rahman Sarman (panggilan manjanya di pejabat sebagai abg man) telah terpilih di atas khidmat cemerlangnya pada tahun 2008. Beliau telah menerima sijil khidmat cemerlang berserta wang rm1000 daripada kerajaan.

Kelihatan YAB Ketua Menteri Sabah bersalaman dengan penjawat awam yang menerima anugerah khidmat cemerlang.

Saya berserta warga Pejabat Mufti Negeri Sabah mengucapkan setinggi - tinggi tahniah kepada abg. man di atas anugerah tersebut dan didoakan agar abg. man sentiasa diberikan keafiatan, rahmah dan maghfirah Allah SWT dalam menjalankan amanah Allah SWT agar beroleh lagi anugerah yang paling istimewa daripada Allah SWT apabila bertemu denganNYA di akhirat kelak.

Sekian.

0 ulasan:

Catat Ulasan