Isnin, November 15, 2010

Cincin

Bismillah...


Cincin, sudah semestinya mempunyai peminat tersendiri. Apa yang saya hendak perkenalkan bukannya cincin emas yang hanya wanita sahaja boleh menggunakannya, tetapi ini adalah cincin lelaki dan layak bagi lelaki memakainya sesuai dengan hukum syarak.

Saya memang meminati cincin, oleh itu ada dua jenis cincin saya perkenalkan dengan anda, mungkin anda berminat. Jika berminat saya akan tunjukkan cara agar cincin yang anda minati akan menjadi milik anda... insyaAllah.

1. Cincin Baiduri Besar

Ciri - ciri :

a. Batu permatanya batu jenis baiduri hitam.
b. Tidak terlalu besar dan tidak terlalu kecil (sederhana)
c. Diikat dengan perak ( amat sesuai untuk lelaki dan tiada masalah dari segi hukum )
d. Ikatan pula dihiasi dengan permata (diamond)
e. Saiz 20, tapi ia boleh dibesarkan dan dikecilkan mengikut kesesuaian jari anda. Cuma kena hantar di kedai cincin.

Harga :

Harga saya letak RM280 tapi kita boleh runding lagi.

Gambar ( saksikan ) :






2. Cincin Baiduri ( Kecil )

Ciri - ciri :

a. Batu permatanya batu jenis baiduri hitam.

b. Tidak juga terlalu terlalu kecil
c. Diikat dengan perak ( amat sesuai untuk lelaki dan tiada masalah dari segi hukum )
d. Batu permata baiduri dihiasi dengan permata (diamond)
e. Saiz 20, tapi ia boleh dibesarkan dan dikecilkan mengikut kesesuaian jari anda. Cuma kena hantar di kedai cincin.

Harga :


Harga saya letak RM250 tapi kita boleh runding lagi.


Gambar ( saksikan ) :





Cara pembelian :

1. Jika anda berminat hubungi saya je di 0195367902, FB : albelurani alfalaki.
2. Jika confirm nak dan telah bersetuju dengan harga yang ditawarkan setelah berunding, bank in kan je dalam akaun saya Mohd. Jumat Abd Rajak BIMB 12104020022952 atau MayBank 160214079410 atas nama Normi Mat Yusof.

yang penting hubungi saya dulu melalui telefon ye... untuk anda POS ADALAH PERCUMA.



0 ulasan:

Catat Ulasan