Ahad, April 26, 2009

Friendly PMNS VS JAKIM Cawangan SABAH

Bismillah...

Pagi kelmarin staf Pejabat Mufti Negeri Sabah telah mengadakan perlawanan persahabatan dengan staf Jabatan Kemajuan Islam Malaysia Cawangan Sabah bagi acara bola tampar, sepak takraw, badminton dan ping pong di Dewan Serbaguna Mini Putrajaya Kota Kinabalu. Acara ini diadakan adalah bertujuan mengeratkan lagi ukhwah di antara kedua - dua jabatan disamping sebagai persediaan untuk menghadapi Sukan Agensi Agama dan Ngo'S Islam Negeri Sabah yang akan diadakan pada 16-17 Mei 2009 nanti yang dianjurkan oleh Jakim dan JHEAINS.

Skuad Bola Tampar JAKIM

Skuad Bola Tampar PMNS

Isteri - Isteri Staf PMNS pun ada ... memberi sokongan katakan..

Alhamdulillah semuanya berjalan lancar walaupun perancangan nak adakan perlawanan persahabatan ini baru dirancang pada hari jumaat ketika saya berhubung dengan Ust. Shamsuri JAKIM. Pejabat Mufti Negeri Sabah stafnya tidaklah ramai.Kelmarin 8 orang staf lelaki yang bermain dalam keempat - empat acara tersebut. Fuh letih juga....

Skuad Badminton PMNS

Tengah berentap dengan JAKIM

Secara keseluruhannya Jakim menang kesemua acara . Bagi ping pong serta badminton walaupun kalah tapi ada juga saingannya. Tahniah buat Jakim moga ukhwah kita sentiasa terjalin dan ada lagi perlawanan persahabatan seperti ini pada masa akan datang.

Anak - anak pun beraksi juga

Aik... ameen pun sempat juga menentang JAKIM dalam acara golek bola.

0 ulasan:

Catat Ulasan