Khamis, September 03, 2009

www.kedaihuffaz.blogspot.com

Bismillah...


Alhamdulillah, hari ini dah hari ke 13 kita berada di bulan Ramadhan al-Mubarak. Sempena itu juga blog niaga www.kedaihuffaz.blogspot.com sudah pun berada di alam maya ini selama 13 hari apabila blog niaga ini di lancarkan pada 01 Ramadhan 1430H.

Sebenarnya blog niaga ini telah dibangunkan oleh isteri saya ummuameen bermula sebulan lalu dan telah siap sepenuhnya dan dipublishkan pada 01 Ramadhan. Dia memilih tarikh tersebut agar Allah SWT memberkati hasil usaha bagi memulakan perniagaan secara online. Alhamdulliah apa yang dicita - citakan olehnya sejak berbulan - bulan yang lalu untuk memiliki sendiri perniagaan secara online, Allah SWT telah maqbulkan.

Setakat ini produk yang diniagakan adalah berbentuk gelang, keronsang, butang baju melayu dan sebagainya yang berasaskan kristal dan mutiara Sabah. Sememangnya Sabah dikenali dengan mutiara dan kristal. Selain itu, beberapa produk lain seperti Perfume Paradise, HPA dan SALINDA. InsyaAllah, produk - produk akan diperbanyakkan lagi. Tetapi fokus barang yang diniagakan adalah yang berasaskan mutiara dan kristal Sabah. kami akan membekalkan produk - produk yang terbaik dan berkualiti sesuai dengan harga yang ditawarkan.

Alhamdulillah, semenjak dilancarkan pada 01 Ramadhan lalu telah ada tempahan dibuat yang datangnya dari Terengganu dan Johor. Terima kasih kepada Cik Huda (terengganu) dan Puan Syaima Hashim (johor) kerana menjadi pelanggan yang pertama kepada www.kedaihuffaz.blogspot.com. Mudah - mudahan Allah SWT memberkati usaha saya dan Isteri.

Syukran jazilan dan terima kasih kerana kesudian anda menjenguk kedaihuffaz. **Saya menawarkan harga yang istimewa untuk koleksi gelang kristal dan mutiara Sabah untuk anda. Begitu juga dengan koleksi kerongsang-brooch.

InsyaAllah, tiada istilah sold out untuk setiap koleksi gelang dan kerongsang kerana ia akan dibuat mengikut tempahan anda.

Jadi, anda boleh memilih warna kesukaan anda dan hanya maklumkan kepada saya.
Senang bukan?

ANDA GEMBIRA, SAYA BAHAGIA
SEMOGA SEGALA USAHA DAN REZEKI KITA ADA BAROKAHNYA

Sekian, Jom ke Kedaihuffaz.blogspot.com.

0 ulasan:

Catat Ulasan