Selasa, Mei 19, 2009

Gambar Penyertaan PMNS di Sukan LISAN 09 (1)

Bismillah....

Alhamdulillah sukan tersebut telah pun berlalu walaupun Pejabat saya hanya memenangi 1 perak sahaja dan berada ditangga ke - 9 namun yang pentingnya penyertaan dalam sukan ini serta objektif sukan ini turut sama dirasai.

Ni lah wajah pemain congkak pejabat saya. Tak pe walaupun kalah wajah tetap ceria ....

Penyokong dan pemain pejabat mufti ketika menunggu perlawanan seterusnya dalam acara carrom...

Yang ni pemain muslimat acara carrom yang menyumbangkan kemenangan besar dalam kumpulan sehingga masuk akhir... (pn. masnih -kiri-.. walaupun sarat mengandung namun tetap komitmen... caya la.. )

Berentap acara akhir carrom menentang MUIS namun tak de rezeki...


Acara ping pong perlawanan diperingkat kumpulan dan alhamdulillah menang dan masuk separuh akhir tapi kecundang dengan Jabatan Kehakiman Syarie Negeri Sabah...

Ni lah wajah - wajah pemain bola tampar.... dan juga mereka la juga main takraw... fuh lepas main bola tampar berkejar main takraw pula... karaw2 ( bahasa versi Sabah ) hingga lawan menang percuma sebab tak sempat lawan lagi...

He... he... nampak tenang je..

Ni la ramuan kejayaan skuad carrom ... main tak ada tekanan bahkan happy ja... pihak lawan pula yang tertekan tengok dorang happy... he.. he..

Senyuman yang membahayakan pihak lawan...

Ni lagi.... he.. he..

Skuad ping pong... masa ni menang peringkat kumpulan ...

Fuh gaya tu macam pemain dunia... caya la abg. man dan rosman tu menenti untuk pukulan maut ja tu... bergu utama.

0 ulasan:

Catat Komen