Selasa, April 20, 2010

Ringkas Jawapannya

Bismillah...

Dalam kehangatan PRK di Hulu Selangor saya terbaca sedikit catatan ini daripada rakan - rakan FB, mungkin anda boleh menerimanya atau sebaliknya? terpulang kepada individu masing - masing dan nilailah sendiri kerana anda adalah bertanggungjawab membuang UNDI samada pilihan raya umum akan datang atau para pengundi di Hulu Selangor hujung minggu ni :

" Tuan Guru bertanya khabar tentang perkembangan di tanah air, terutamanya Kelantan. Langsung ditanya juga perkembangan PRK Kecil Hulu Selangor. Saya menyatakan, pihak lawan sudah menyerang peribadi Datuk Zaid Ibrahim atas isu arak & pengakuannya. Spontan Tuan Guru mengungkap "Ramai sahabat Nabi sebelum Islam merupakan peminum arak, tetapi selepas menerima Islam mereka sudah tak minum lagi." - Setiausaha Politik MB, Wan Nik Wan Yussof*

Jawapannya yang ringkas membuatkan kita terfikir mungkin ada benarnya. Jalan untuk mencari jawapannya sulusurilah sirah Nabawiyyah dan diharap tuan punya badan yang mewakili PKR benar-benar insaf dan pengakuannya itu adalah ikhlas untuk kembali ke jalan Allah SWT.

Kali ini Datuk Zaid dibongkar rahsianya yang lalu, bagaimana yang lain?

Waallahua'alam.

0 ulasan:

Catat Komen