Selasa, Jun 09, 2009

Penyejuk Mata Penawar Hati

Bismillah....

Alhamdulillah, antara sebesar - besar nikmat bagi suami isteri adalah dikurniakan zuriat buat penyeri mata suami isteri.

Muhammmad Faateh Nayeel Bin Firdaus... lahir 06 Mei 2009
( Gambar dari blog www.firdauspharmacy.blogspot.com )


Di kesempatan ini saya ingin merakamkan tahniah buat sahabat Mohd. Firdaus sekeluarga kerana dikurniakan cahaya mata yang pertama. Saya pun tak berkesempatan lagi untuk menziarahi mereka dan hujung minggu lepas hajatnya nak berziarah tetapi rupanya mereka berada di Kedah balik kampung. InsyaAllah sekembalinya mereka ke Sabah kami akan berziarah dan dikhabarkan mereka bukan lagi tinggal di Putatan bahkan dah berpindah rumah di Sembulan dekat dengan bandar Kota Kinabalu dan tempat kerja mereka.


Siti Nur 'afifah Mohd Redwan...

Buat sahabat Ust. Redwan tahniah di atas kelahiran anak ke - 4. Murah rezekinya cepat dikurniakan anak dan anak ke-3 beliau seumur dengan anak saya dan semasa isterinya mengandung anak ke - 4 ni isteri saya juga disahkan mengandung anak ke - 2 tetapi tak de rezeki (keguguran). Namun selang beberapa bulan dari tarikh keguguran tu ( Bulan MAC ) Allah terus izinkan isteri saya hamil dan kalau tak de aral melintang InsyaAllah 07 Januari 2010 Muhammad Al-Ameen akan dapat adik... ameen.

Apa2 pun tahniah buat sahabat-sahabat di atas kurniaan nikmat ini semoga mereka menjadi PENYEJUK MATA PENAWAR HATI DAN MENJADI PEMBELA AGAMA ALLAH SWT. Kepada Sahabat-sahabat yang belum dikurniakan rezeki (zuriat) hanya sabar sahaja penawar yang mujarab walaupun ia agak berat untuk dipikul tetapi percayalah ADA SESUATU (HIKMAH) YANG TERSEMBUNYI ALLAH SWT SEDIAKAN UNTUK ANDA.

0 ulasan:

Catat Ulasan