Khamis, Jun 11, 2009

Majlis Perpisahan

Pn. Muhaini Abd. Fattah yang diraikan..

Bismillah...

Kelmarin 10 Jun 2009 telah diadakan sedikit majlis perpisahan di pejabat saya kerana salah seorang staf iaitu Puan Muhaini Abd. Fattah akan berpindah ke Jabatan Air Negeri Sabah dan akan melapor diri hujung bulan ini.

Ust. Rosman Membacakan Doa




Doa Diaminkan...






Majlis dimulakan dengan bacaan doa yang telah disampaikan oleh Ust. Rosman Basri diikuti ucapan Pn. Muhaini seterusnya ucapan S.S Datuk Mufti. Akhirnya iaitu penyampaian cenderakenangan oleh S.S Datuk Mufti kepada Pn. Muhaini.

Detik - Detik Kesedihan...

Perjalanan majlis tersebut berjalan dengan sederhana namun seluruh staf dapat merasa kesedihan dia atas kehilangan staf yang bakal bertukar ke jabatan lain. Sedang selawat dan salam ukhwah dimulakan kesedihan terserlah dan ada yang sampai mengalir air mata. Ini membuktikan bahawa ukhwah Pn. Muhaini bersama dengan staf yang lain begitu erat yang terjalin selama 8 tahun beliau berkhidmat di pejabat ini.

Penyampaian Cenderakenangan



(Kiri).. Laungan Selawat...

(kanan) antara Staf pejabat bersama orang yang diraikan.




Apa - apa pun didoakan yang terbaik apabila berkhidmat di jabatan baru dan dikesempatan ini saya mengucapkan berbanyak - banyak kemaafan semoga ukhwah yang terjalin ini berkekalan bak mafhum hadis baginda Nabi SAW " PETEMUAN KERANA ALLAH DAN PERPISAHAN JUGA KERANA ALLAH SWT".

0 ulasan:

Catat Ulasan