Selasa, April 26, 2011

Kurus - Kurus VS Boroi - Boroi

Bismillah...


Masih lagi bercerita mengenai Hari Keluarga PASTI 2011 di Tg. Aru ahad lepas. Antara aktiviti bagi kaum bapa ialah perlawanan bola sepak pantai. Sesungguhnya saya tidak bersedia mengikuti sebarang aktiviti malah saya hanya mengetahui aktiviti - aktiviti selain mewarna untuk anak - anak setelah saya hadir ke sana.

Namun, sudah agak lama saya tidak bermain bola dan memang minat dengan bola sepak saya tidak memikir panjang menyertai aktiviti kali ini walaupun hanya berseluar slaid bukan seluar sukan.

2 pasukan dan satu pasukan disertai tujuh orang. Yang dahsyatnya, 2 pasukan ini dinamakan pasukan kurus - kurus melawan pasukan boroi - boroi... waduh. Walau saya ditempatkan dipasukan boroi - boroi kami tetap menang setelah menewaskan pasukan kurus - kurus dengan jaringan 2 - 1.

Alhamdulillah meriah dan menyegarkan dengan aktiviti - aktiviti bermanfaat walaupun hanya masa yang singkat.






0 ulasan:

Catat Ulasan