Rabu, April 06, 2011

Kepimpinan YAM Cawangan Sabah 2011 - 2013

Bismillah...


02 April 2011 lalu telah diadakan mesyuarat pertama Yayasan Amal Malaysia Cawangan Sabah setelah mesyuarat agong sebelum ini. Mesyuarat tersebut diadakan di bilik mesyuarat Masjid Negeri Sabah.


Mesyuarat kali ini adalah untuk membentuk kepimpinan baru bagi sesi 2011 - 2013. Tuan Haji Khairan Untoh kekal sebagai peneraju YAM Cawangan Sabah. Beberapa orang muka baru juga telah dilantik bersama dalam kepimpinan YAM Cawangan Sabah. Senarai lengkap akan dimuatkan dalam blog ini kemudian... insyaAllah.

YAM Cawangan Sabah sememangnya salah satu NGO yang aktif menjalankan kerja - kerja amal dan kebajikan di bumi Sabah ini kerana wujudnya kerjasama yang erat dengan beberapa agensi agama serta rakan - rakan NGO'S yang bernaung di bawah CONCERN.

InsyaAllah dengan kepimpinan baru ini YAM Cawangan Sabah akan terus menabur amal dalam kerja - kerja kebajikan agar mereka yang memerlukan terbela dan mendapat haknya yang sebenar.

Saya yakin dan percaya bahawa semua sahabat - sahabat dalam kepimpinan baru ini dengan berat hati menerima amanah dan bersedia untuk membuat yang terbaik dan yang lebih penting bersedia MEWAKAFKAN DIRI untuk agama melalui amanah yang dipikul.

" BERAMAL KERANA ALLAH "

Waallahua'alam.

Antara wajah - wajah kepimpinan YAM Cawangan Sabah 2011-2013:





Akhi Saiful ( kalau dia masak sedap ni... kini sebagai Timb. SU YAM )

Akhi Fidaus ( Ahlan wa sahlan antara muka baru... kini bendahari YAM )


Ust. Rafihi

Ust. Fawwas

Akhi Azman

Ir. Azmih ( Macam YB. Ir. Nizar... sikit2 la )

0 ulasan:

Catat Ulasan