Isnin, Oktober 26, 2009

SELAMAT HARI LAHIR ANAKANDA KESAYANGAN

Bismillah...

Sabtu baru ni 24 Oktober 2009 adalah ulang tahun hari kelahiran mujahid sulung saya. Tak sempat nak raikan disebabkan saya punyai komitmen di luar kawasan. Memang dah ada perancangan sempena hari tersebut, namun memandangkan ada lagi komitmen yang lebih besar maka perancangan tersebut diubah suai mengikut kesesuaian masa yang ada.

Apa pun demi anak sudah pasti para ibu dan bapa tidak akan jemu - jemu mendoakan anak - anak supaya mereka ini menjadi anak soleh dan solehah serta menjadi pembela agama Islam di muka bumi Allah SWT ini. Yang amat penting mereka ini adalah ASET yang cukup mahal apabila kita meninggalkan alam kehidupan.

Semoga Muhammad Al-Ameen menjadi anak yang soleh, berkhidmat untuk agama yang punyai ilmu agama untuk membimbing ummah pada masa akan datang. Saya pohon dengan penuh rendah hati, kepada semua pembaca blog ini atau terbaca blog ini, doakan Muhammad Al-Ameen dan kami sekeluarga diberikan rahmah, maghfirah, redha Allah SWT dan segala cita - cita di atas Allah SWT qabulkan. Ameen... Syukran.

Imbang Penuh
24 0KTOBER 2007 yang lalu
Muhammad Al-Ameen lahir
selepas 3 tahun abi dan ummi menanti


"YA ALLAH, JADIKANLAH ANAK INI ANAK YANG SOLEH
YANG MELETAKKAN SELURUH KETAATAN DAN KECINTAAN
KEPADA MU DAN RASUL MU
SEBAGAI PAKSI UTAMA HIDUPNYA.
ANUGERAHKANLAH ANAK INI KEINDAHAN AKHLAK DAN KEBIJAKSANAAN.
YA ALLAH, SEMOGA ANAK INI MENJADI KEBANGGAAN ISLAM DAN UMATNYA
SERTA
MENJADI SEBUTAN DAN KESAYANGAN PENDUDUK LANGIT DAN BUMI"

Photobucket

luv u more than words can say baby
abi & ummi
24 oktober 2009

0 ulasan:

Catat Ulasan