Rabu, April 18, 2012

Alhamdulillah

Bismillah...

Alhamdulillah, itulah lafaz seawalnya yang mampu diungkapkan oleh kerana sudah lama blog ini tidak diupdatekan dan hari ini baru sahaja dapat menulis dan insyaAllah pada hari - hari seterusnya demi mengejar pahala untuk akhirat dan juga menjadikan medan blog ini sebagai medan "manfaat" sesiapa yang membacanya untuk sedikit saham di akhirat kelak.

Facebook, laman sosial terkini lagi popular kepada semua peringkat umur antara sebab kenapa blog dan pemain - pemainnya juga merosot kurang dilawati. Ada juga web - web yang sungguh mashor sebelum ini beralih ke facebook kerana medannya lebih luas dan aktif yang boleh diakses setiap masa dan tempat. Oleh itu, sudah semestinya kita mengambil peluang terhadap pekembangan teknologi ini, apatah lagi jika ianya menganggap facebook ini sebagai medan untuk mencari pahala.

Walaubagaimanapun, blog juga punyai peranan dan kelebihan, saya yakin dan percaya pemain - pemain blog merasainya dan kebarangkalian untuk kembali aktif ada dalam jiwanya... mungkin saya begitu, insyaAllah...

Sekian, barakaallahu fikum.

0 ulasan:

Catat Komen